Ortaköy (Lahna) İçin Yazılan "Sevdası Hiç Bitmez" Şiiri

Ortaköy (Lahna) İçin Yazılan "Sevdası Hiç Bitmez" Şiiri

Sitemizde yayınladığımız Ortaköy için yazılan bu üçüncü şiiri de Hilmi Çil öğretmen yazarak facebookta şurada paylaşmıştır. İşte "Sevdası Hiç Bitmez" Şiiri

Sevdası Hiç Bitmez
Sabah Korucuktanciktim yola
Kuzey terminalde verdim mola
Kocaaliye daha cok varmola
Giderim, bir turlu yol bitmez

Kocaali'de iner, duraga gelirsin
Gorduklerine yolda selam verirsin
Daha yolun var, ic gecirirsin
Binersin, bir turlu yol bitmez

Yolcular biner, birer birer
Yollar kivrilir, birer birer
Daglar sivrilir, birer birer
Gidersin, bir turlu yol bitmez

Acaba geldik mi, der bakarsin
Yol uzadikca sen de sasarsin
Bolazar'i gecer,viraji aşarsin
Gorursun, bir turlu yol bitmez

Yollari kivrim kivrim ineceksin
Sulari kivrim kivrim goreceksin
Vadiye inince guzellikleri goreceksin
Zaman biter, bu sevgi HİÇ bitmez.

Kahve yesile karismis, mavi sariya
Okulu gordum, ciktim yukariya
Gorunce etrafi, bayildim manzaraya
Dedim, bu guzel yerde ömür bitmez

İnsanlari gordum, cabuk kaynadim
Cocuklari gordum, oyun oynadim
Gordugum guzelliklere daha doymadim
Zaman biter, bu sevgi hic bitmez

Oturdum, insanlarla cay kahve ictim
Hal hatir sordum, dertleriyle dertlestim
Ogrenci icin kac koy yolundan gectim
Okul biter, bu sevda hic bitmez...
17 Haziran 2013 saat 7-8 arasi/Hilmi Cil
Reactions

Yorum Gönder

0 Yorumlar